czwartek, 28 lipca 2011

Dlaczego walczę?

Kochani,nie ukrywam,ze jest to dla mnie temat trudny,ale obiecałam Wam wcześniej,ze dowiecie się dlaczego walczę i z kim? Słowa dotrzymuję:)Moi drodzy moja walkę rożnie ludzie odbierają,zależy to od tego czy dana osoba mnie zna,czy też nie.... Na pewno nie walczę bijąc kogoś...:) walczę słownie,o siebie,czasem o bliskie mi osoby. WALCZĘ TYLKO WTEDY,GDY MAM SZANSĘ WYGRAĆ,NIE TRACĄC PRZY TYM SWOJEJ GODNOŚCI. Nie potrzebuję aby wszyscy mnie lubili,nie muszą,nie wymagam tego od nich,ja też nie muszę wszystkich lubić. Nie na tym opiera się życie. Potrafię walczyć o siebie,mam swoje zdanie,jestem wolnym człowiekiem i mam do niego w pełni prawo,a skoro go mam,to z niego korzystam...proste...Kochani prawda jest taka,że bardzo źle się czuję gdy muszę walczyć,dlatego robię to naprawdę w skrajnych przypadkach. Nie bawi mnie to,a wręcz przeciwnie...Bardzo mnie meczy... Z kim? Na pewno nie z ludźmi bliskimi mojemu sercu.Dlatego życzę Wam kochani byście nigdy z nikim nie musieli walczyć.:)
Całusy:*

2 komentarze:

  1. NO PODZIWIAM CIĘ BASIU JESTEŚ FANTASTYCZNĄ OSOBĄ:) I PIĘKNIE TO NAPISAŁAŚ...DZIĘKUJĘ CI ZA TO BARDZO:) CAŁUSKI:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dobrze napisane, bo walczyć trzeba z przeciwnościami losu
    Pozdrawiam:
    Basia z http://zwykly-niezwyklylolek.blog.onet.pl/

    OdpowiedzUsuń