środa, 6 lipca 2011

Czasem wiele rzeczy muszę prostować!!!

Trudno żyć,kiedy ludzie oceniają nas z perspektywy innej osoby,znowu nie będę podawać tutaj szczegółów,wiem,że osoby które znają mnie prywatnie będą wiedziały o kogo chodzi. Często się zdarza,ze muszę prostować słowa innych osób,co z czasem staje się naprawdę męczące. Są też takie rzeczy,które ja muszę przeskoczyć inni niekoniecznie...W moim życiu wpisało się wiele przykrych sytuacji z tego powodu o czym nie wie tak naprawdę nikt i niech tak pozostanie. Jestem takim samym człowiekiem jak każdy,a ten fakt w ogóle mnie nie wyróżnia,bardzo bym chciała,aby ludzie w końcu przestali przypisywać mnie do zupełnie innej osoby. BO ONA,TO ONA,A JA,TO JA! Jeszce raz to podkreślę,że ja nie jestem i nie chcę być kopią tej osoby.... Wierzcie mi Kochani, że zmaganie z codziennością dla mnie jest trudniejsze niż dla wielu z Was... Taka moja prośba,zanim zaczniesz mnie oceniać,spróbuj poznać mnie choć trochę i zobaczyć,że nie jest tak,jak Ci się wydaje...Z SERDECZNYMI POZDROWIENIAMI DLA LUDZI,KTÓRZY ZDĄŻYLI MNIE POZNAĆ I OCENIAJĄ MNIE JAKO MNIE,A NIE MNIE JAKO INNA OSOBĘ! SERDECZNE DZIĘKI:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz