czwartek, 28 lipca 2011

Michał!!!:)

Michał my znamy się już trochę i dużo rozmawialiśmy i rozmawiamy.Czas pokazał,że jesteś człowiekiem godnym zaufania,oraz miana przyjaciela. Przyjaciel to ktoś bliski,zaufany,a takich ludzi jest mało dziś i my to oboje dobrze wiemy.
Dla mnie jesteś jak na swój wiek bardzo odpowiedzialny i dojrzały,bardzo szczery,to cenię w Tobie najbardziej,wiem,ze mówisz to dla mojego dobra.fajnie jest spotykać takich ludzi jak Ty. Dziękuję Ci za wszystko,nie będę wymieniać tego wszystkiego,bo dużo tego....Cieszę się,że pojawiłeś się w moim życiu:) Jeszcze raz serdecznie dziękuję:)

1 komentarz:

  1. Kochana Barbaro
    Dziękuję za to, że poświęciłaś dla mnie ten post na swoim blogu.
    Jest tu dużo rzeczy, które oboje wiemy bardzo dobrze dlatego się rozumiemy.
    Nie muszę się dużo rozpisywać bo wiem, że przyjmiesz ten komentarz jako zwykłe podziękowanie.

    I BARDZO DOBRZE
    Może to i tylko post ale dla mnie to na prawdę dużo dziękuję bardzo i pamiętaj na mnie zawsze możesz liczyć.

    OdpowiedzUsuń