wtorek, 11 marca 2014

Jak patrzę na ludzi?

Kochani moi na każdego patrzę sercem,nie liczy się wygląd,ale serce,charakter ,co sobą reperentuje i jakim jest człowiekiem. Nie ma znaczenia kolor skóry,kraj pochodzenia! Nie przekreślam nikogo od razu i żadko mi się zdarza że kończę z kimś relacje,że zrywam kontakt,ale zdarza się,jeśli tak jest to znaczy że decyzja została przemyślana i raczej jest ostateczna. Nie ocenię kogoś tylko dlatego,że ktoś mi powie że jest taki czy inny....Nie ma znaczenia,każdy może tak powiedzieć.....Dopóki nie poznam tej osoby,nie porozmawiam nie ocenię....Każdy czlowiek jest dla mnie w jakiś sposób ważny,a nie spotykamy ludzi w swoim życiu przypadkowo,nie ma czegoś takiego jak przypadek! Dziś myślę ciepło o tych osobach którzy są w moim życiu i bardzo cieszę się i dziękuję,że jesteżcie! :) Ważni,niepowtarzalni i tak różni ale bardzo Kochani i moi! :* Ktoś mi kiedyś powiedział " mimo że znamy się krótko to przeżyłyśmy razem tak wiele,że ludzie którzy znają się od lat nie przeżyły tego co My" Musiałam się tutaj posłużyć cytatem pewnej osoby bo tak jest,że nie ważne ile znasz tą osobę,ważne czy na tych samych falach nadajecie! Zawsze warto pamiętać o tym na ile znasz tego człowieka,jak blisko w relacjach jesteście,na ile sobie ufacie i w jakim kierunku chcecie żeby ta relacja szła. W każdym człowieku staram się dostrzeć dobro,jego zachowanie,zrozumieć dlaczego tak,a nie inaczej! Taka jestem,tak patrzę na ludzi! :-) W sercu :* P.S. Dziękuję za tyle ciepłych słów od czytelników. Odpowiadając na pytania tak,zawsze możecie mnie zapytać o co chcecie a ja Wam z przyjemnością odpowiem na te pytania które nie będą naruszać mojej prywatności. Pozdrawiam :-)

1 komentarz:

  1. Powiem a raczej napiszę tak Bardzo duzo ludzi jest takich kturzy patrza tylko i wyłącznie na wygląd drugiego człowieka jaki jest prrzystojny - przystojna jakie buty nosi spodnie itp dużo jest osób takich kturzy kłamia w prost muwią mnie wygląd nie interesuje interesuje mnie jedynie serce dusza charakter a za chwile okazuje się ze coś im nie pasuje w twoim wygladzie ciesze się Basiu ze ty jesteś naprawde jedna z nielicznych naprawde nie licznych osob kture znam (moge policzyć na palcach u jednej ręki) ktuzy naprawde tak jak ty patzrza na serce człowieka na to co ma w duszy jaki ma charakter. Ja wiem ze jestes kobietą o wielkim sercu i wspaniałej duszy ciepłej to sie poprostu czuje cieszę sie ze cię znam cieszę sie ze Jestes cieszę się ze mam taką kolerzankę co do postu Kto cię zna wie jaka jesteś naprawdę co prawda poznalismy się ładnych pare lat temu i tylko przez chwilke ale cię poznałem i cieszę sie miło mieć tak fajną kolerzanke z kturą zawsze mozna porozmawiać na karzdy temat.

    OdpowiedzUsuń