wtorek, 7 czerwca 2011

Czym kieruję się w życiu?

Przede wszystkim kieruję się sercem:)
Oczywiście mam też zasady,których nie przekraczam. Nie wchodzę w czyjeż życie prywatne z butami,i tego oczekuję w stosunku do innych. O to co ważne i wartościowe, walczę tylko wtedy,gdy mam szansę wygrać,nie tracąc przy tym mojej godności. Zawsze słucham serca i mimo tego,ze ludzie różne rady dają mi,to i tak sama wybiorę co zrobię. Kochani na pewno nie będę żyła tak,aby się wszystkim podobało,bo to jest moje życie i to ja zdecyduję jakie ono będzie. Kochani oczywiście liczę się też,ze zdaniem innych osób,zdarza się,że kogoś posłucham,natomiast nie jest to moim priorytetem i raczej nie będzie. Po prostu,albo ktoś akceptuje mnie taką jaka jestem,albo nie... Nikogo nie będę o to prosić,ani też zabiegać,bo absolutnie nie jest to moim celem:)

2 komentarze: