poniedziałek, 11 marca 2013

Życie jest muzyką,życie jest wygraną póki Nasze serca kochać nie przestaną!

Kochani dziś kiedy jest tak duża zazdrość, tyle plotek i niedopowiedzeń. Ludzie zawsze będą plotkować, będą oceniać,będą mówić nie rób tego, nie rób tamtego. Ja przeżyłam ocenianie mnie z perspektywy innej zupełnie osoby i cały czas to gdzieś ciągnie się za mną . Ale nie da wszystkim się przetłumaczyć ,bo ludzie lubią oceniać. To że ktoś plotkuje na mój temat to znaczy że mi zazdrości ,a skoro to robi to jest małym człowiekiem . Ja bardzo się cieszę jeśli moim znajomym, przyjaciołom się udaje. Nie ma u mnie czegoś takiego jak zazdrość ,nie rozumiem tego. Ja jestem otwarta na rozmowę,cieszę się z każdej nowo poznanej osoby, Życie jest muzyką,życie jest wygraną póki Nasze serca kochać nie przestaną. Tą płętą kończę ....

3 komentarze:

  1. Specjalnie tak napisałam i proszę uderz w stół a norzyce się odezwą!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Basia jakie piekne zdjęcie w nagłówku;) chyba najpiekniejsze jakie masz;) a co do zazdrosci i plotek to znassz moje zdanie na ten temat. Pati P.

    OdpowiedzUsuń