środa, 6 lipca 2011

Niektórzy znają mnie lepiej niż ja samą siebie!!!:(

Bardzo często się na tym łapię,są to zazwyczaj ludzie,którzy znają mnie już długo i naprawdę wiedzą jaka jestem i czego mogą się po mnie spodziewać... Ma to swoje plusy i minusy jak wszystko...Ale to dobrze,że mnie tak dobrze znają.Dzięki temu nie muszę Im tłumaczyć wielu rzeczy,sami znają odpowiedz.Bardzo dobrze:) Nie mogę powiedzieć,że są to ludzie mi obojętni,bo absolutnie tak nie jest,Każda z tych osób indywidualnie wpisała się w moje życie,słowem,czynem...Nieważne...po prostu się wpisała i już...A ja nikogo bez powodu nie skreślam. Raczej należę do osób,które starają się wyjaśniać nieporozumienia. Aczkolwiek zdarza się,że kogoś wykreślam z mojego życia,jeśli to robię,to znaczy iż przemyślałam tą decyzję i nie żałuję jej... Staram się tak podejmować decyzje,aby ich później nie żałować,kiedyś aż tak bardzo nie zastanawiałam się na tym,teraz tak...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz