niedziela, 6 listopada 2011

Czy ważna jest dla mnie moda,makijaż?

Kochani przede wszystkim cenię sobie wygodę i klasę.Ubrania,które noszę odzwierciedlają mnie,to jaka jestem,mój charakter. Lubię bawić się kolorami,ale nie z przesadą. Kiedy idę na bardzo ważne spotkanie,muszę wyglądać z klasą. W mojej garderobie dominują kolory czarne,brązowe,białe...Ponieważ te kolory najbardziej pasują do mnie. Nie lubię kolorów jaskrawych. To wszystko musi współgrać. Tak samo jest z makijażem,jeśli maluje oczy mocnymi kolorami,to ust w ogóle, ewentualnie błyszczyk bezbarwny,Nie może być tego dużo, ponieważ naturalność jest ważna. Uważam,ze każda kobieta chce ładnie wyglądać, ponieważ nasz wygląd ma bardzo duży wpływ na nasze samopoczucie. Moda jest dla mnie ważna,ale nie najważniejsza.

2 komentarze:

  1. Strasznie pięknie tutaj wszystko piszesz uwielbiam to ze tak szczerze potrafisz wszystko powiedziec i na prawde Basia nie zmieniaj sie nigdy z tą cecha zawsze bądź taka szczera jak do tej pory ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Aaaaa zapomniała bym ta muzyka normalnie jest przecudna koniecznie mi prześlij link z tą muzyka hm mam nadzieję że wiesz kto do ciebie pisze w nawiasie mała podpowiedź ( uwielbiam twój śmiech) hehe juz na pewno wszystko jasne ;)

    OdpowiedzUsuń