środa, 6 lipca 2011

TO CO MAM ,TO MŁODOŚĆ NAJPIĘKNIEJSZYCH LAT!!!

Jedyną rzeczą,jaką mam to właśnie młodość,która wymaga organizacji... ktoś kiedyś powiedział"POZOSTANIEMY MŁODYMI,DOKĄD BĘDZIEMY MOGLI UCZYĆ SIĘ NOWYCH PRZYZWYCZAJEŃ I ZNOSIĆ PRZECIWNOŚCI " A dokładnie powiedział to Marie von Ebner - Eschenbach... I powiem tak zgadzam się z tym co powiedział,ponieważ dopóki mamy w sobie siłę aby walczyć,tzn,że jesteśmy młodzi. I chociaż jestem młodą osobą,to już trochę mam za sobą... Moje dzieciństwo,pamiętam go jak przez mglę, było bardzo krótkie,później już musiałam bardzo szybko dorosnąć i iść do przodu...Taka nauka życia w bardzo skróconej wersji,ale dzięki temu nie miałam czasu na zastanawianie się.

1 komentarz:

  1. dziekuje basiu za ten post jest cudowny a ja teraz wiem zejaak bedzie mi zle to zawsze bede mogła do niego wrócic nie mam słow naa co dla mniee robicie dziekuje ci bardzo

    OdpowiedzUsuń