poniedziałek, 21 kwietnia 2014

Wywiad z Barbarą Anną Sową. 05.04.2014

BN Dziś spotykamy się w miejscu w którym wszystko się zaczeło BS. Kocham być tutaj. Pamiętasz jak przyjechałaś do Warszawy? Tak to był lipiec,dokładnie 16,piękny słoneczny dzień.; Dziś to już 9 lat jak się czujesz? To trudne pytanie i nie ma na nie jednej odpowiedzi dlatego pozostawię go bez komentarza W jakim momencie jesteś swojego życia? W najpiękniejszym (śmiech) jestem w takim momencie życia,że nie muszę się nikomu tłumaczyć,mam w sobie duże pokłady miłości,zrozumienia i wiem że mogę wszystko. Zapytam Cię o Twoich przyjaciół jak ich dobierasz? Nie dobieram ja ich kocham ,są jedyni,niepowtarzalni i przede wszystkim moi. Czy czujesz się spełniona? W pełnych sytuacjach tak w innych nie,jak wiesz ja jestem inna niż wszyscy,gdzieś tam marzę o tym co bym chciała jeszcze zrobić dla innych dla siebie. Patrzę na życie inaczej już!b Basia Ty masz w sobie tyle siły,skąd? Czerpię ją z tego co robię dla innych,z satysfakcji. Co z tańcem? Kochana zaproszę Cię na galę kiedyś,bliżej niż dalej,nie mogę jeszcze nic powiedzieć,dostaję pewne propozycje,zastanawiam się...Ale zobaczysz... Dlaczego fundacja? Ponieważ lubię wyzwania,kocham być z ludzmi,współpracować,ale nie rywalizować. Nie znoszę wyścigu szczurów i tego że musisz być najlepszy bo jak nie to Ci podziękują,ja chcę być w zgodzie ze sobą. Myślisz że ludzie Ci zazdroszczą? Ja jestem za tym aby łączyć,a nie dzielić. U mnie nie ma zazdrości,nie wiem czy inni mi zazdroszczą i nie obchodzi mnie to. Stoisz murem za osobami bliskimi? Odpowiem tak,jakiś czas temu pewna osoba napisała mi na FB o pewnej sytuacji,ale tak to napisała jakbym to wiedziała już,no niestety nie wiedziałam, jak mi to powiedziała musiałam wyjśc zapalić,na dużo pytań musiałam odpowiedzieć wtedy,ale tak stałam i stoję murem za tymi którzy są ważni i to co mi nie pasuje powiem prosto w oczy i tej konkretnej osobie. Często Ci się zdarza,dawać szansę innym? Przede wszystkim to daję szansę tylko wtedy gdy jest to osoba bliska mojemu sercu,jeśli wiem że zasłużyła,że jest szczera. Nie rzadko daję szansę. Czego życzysz swoim ważnym bliskim oeobom? Kochani życzę Wam byście kochali i byli kochani<3 BN. Dziękuję że znalazłaś chwile by spotkać się i udzielić wywiadu. BS. Dziękuję również.

1 komentarz:

  1. Wiwiad z osobą o naprawde wielkim sercu o ogromnej duszy i wspaniałym rozumie jestem szczęśliwy ze cie znam jestem szczęśliwy ze cie spodkałem kiedyś na swojej drodze życzia jestem zawiedziony natomiast tym ze tak dawno nie widzielismy się oraz ze nie mogę cię częsciej widzieć zasiąść przy kaiwe porozmawiac szczeże i w cztery oczy pośmiać się pożartować i poprostu się spodkac. ale jestem pewien ze bedzie taki dzień taka godzina ze sie spodkamy porozmawiamy jak kiedyś jak dawniej Brakuje mi tego ale wciaz mam nadzieje wkońcu Warszawa czy Kielce nie są na końcu Świata pozdrawiam cię serdecznie Basiu życzę ci dużo szczęścia zdrowia i tego aby więkrzość żeczy kture stawiasz w swoim życiu jako priorytety wyszły na plus aby się udały ponieważ należy ci się to jesteś osobą wspaniałą osobą i dla mnie jesteś wzorem do naśladowania dziekuje ci za to jeszcze raz życzę duzo szcęścia, miłości, zdrowia i wytrwałości w życiu i w dążeniu do celu

    OdpowiedzUsuń