poniedziałek, 20 czerwca 2011

Wymagam o siebie! Wymagam od innych!

Kochani bardzo nie lubię osób spóźnialskich. Szanuję swój i innych czas i również tego wymagam od innych. Jeśli się z kimś umawiam,to się nie spóźniam,ja nie mówię tutaj o sytuacjach losowych,które mogą się zdarzyć.Jak się zachowuję kiedy ktoś się spóźnia? Jeśli spóźnienie przekracza 15min,a dana osoba nie dzwoni,albo nie odbiera,odchodzę....Dłużej nie czekam...To wynik tego,ze nie szanuje dana osoba,ani mojego,ani swojego czasu...! Ja strasznie tego nie lubię i bardzo mnie to irytuje. Jeśli ja mogę być punktualna,to znaczy ze ktoś inny też może. Wystarczy chcieć! Nie wyobrażam sobie,abym mogła się spóźnić na spotkanie ze starszą osobą ode mnie,nawet jeśli byłaby to moja znajoma,to nie wyobrażam sobie,bo szanuję innych wolny czas,bo wiem jak o ten czas wolny dziś jest trudno... Dlatego jeśli chcemy,aby nasz czas ktoś szanował,to szanujmy jego:)

1 komentarz:

  1. Basiu;) Dobrze wiem, co oznaczają słowa SZACUNEK oraz PUNKTUALNOŚĆ. Niestety wiele osób nie wie. Czasem sama bardzo si denerwuję, kiedy na ważne spotkanie ktoś bardzo się spóźnia bądź nie przychodzi, gdyż to świadczy o braku kultury. Całkowicie zgadzam się z ostatnim zdaniem twojej notki ''JEŚLI CHCEMY, ABY NASZ CZAS KTOŚ SZANOWAŁ, TO SZANUJMY JEGO''

    OdpowiedzUsuń