czwartek, 9 czerwca 2011

To co w życiu ważne!!!

Dla mnie jest wiele rzeczy waznych w moim życiu. Najważniejsze,to Rodzina,przyjaciele oraz znajomi. Ludzie dla mnie bardzo ważni. zawsze pamiętam o ich imieninach i urodzinach. To jest ważne. Ich wartośći. Bardzo Ich szanuję. Ja kocham ludzi i kocham przebywać z ludzmi,bo wtedy mogę się wiele od nich nauczyć. Tak jak wczesniej wspomniałam,ja nie potrafię zyć bez ludzi i jest to absolutna prawda. Bardzo cenię sobie szczerość,nawet jesli ona jest bardzo bolesna,to wiem,że jest to prawda i ktoś mi ją powiedział dla dobra mojego. Zawsze staram się być otwarta,chociaż kiedyś byłam bardziej otwartą osobą,ale ludzie i życie mnie nauczyło,aby mieć trochę większy dystans do wszystkiego. Czasem dzieją się rzeczy na które ja nie mam wpływu. Ale skoro się pojawiają,to są po coś...:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz