czwartek, 9 czerwca 2011

Jak patrzę na ludzi?

Kochani,to co dla mnie liczy się najbardziej,to przede wszystkim serce i charakter.
Sama wiele razy się na tym złapałam,że czasem oceniamy kogoś po wyglądzie,po tym jaką ma mimikę twarzy i na pierwszy rzut oka,powiedzielibyśmy,że na pewno nie jest to dobry człowiek,okazuję się gdy już poznamy tą osobę,że jest zupełnie inaczej. Dlatego nie warto oceniać kogoś pochopnie,bo szybko można komuś wyrobić opinię. Pytanie tylko po co? Bardzo łatwo jest komuś dokleić łatkę,zanim to zrobimy warto się zastanowić,jak my Czulibyśmy się na miejscu tej osoby... Powiem Wam szczerze,ze kiedyś taka byłam,szybko oceniałam ludzi,doklejałam łatki,ale przyszedł taki czas w moim życiu,ze ktoś przykleił tą łatkę do mnie. Jak się wtedy czułam? Jak dziewczyna bez wartości,jak śmieć,tak się właśnie czułam. Ale od tamtego czasu już tego nie robię. Chyba potrzebowałam właśnie takiej sytuacji. Nie patrzę na ludzi z przymrużeniem oka,bo każdy człowiek jest dla mnie cenny,każdy jest inny. Ale każdy człowiek jest wartościowy.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz