poniedziałek, 6 czerwca 2011

Troszkę o tym co robiłam dotychczas w moim życiu:)

Hmm...Od czego by tu zacząć,zacznę od początku.... Pracowałam już troszeczkę w rożnych dziedzinach począwszy od McDonalda,a skończywszy na Delcie Contact .
Ostatnia praca,czyli praca trenera,prowadzenie szkoleń,które trwały 6h. Rola trenera wymagała ode mnie: sumienności,dokładności,zrozumienia w stosunku do przyszłych pracowników,rzetelności oraz niesamowitej cierpliwości. Zawsze na czas,na odpowiednim miejscu i w odpowiednim czasie:)
Towarzyszył temu ogromny stres,bo to ile zostało później pracowników trochę zależało ode mnie...
Cały dzień bieg,myślałam dobra wchodzę,jedziemy z tym koksem. Od pewnego  starszego Pana na szkoleniu usłyszałam...." Pani Barbaro,przepraszam mam taką potrzebę,muszę pani coś powiedzieć, przepraszam,ze to powiem na forum,to niewiarygodne ile Pani ma w sobie siły,ja już jestem u pani trzeci dzień na szkoleniu,a pani cały czas jest uśmiechnięta,zna pani odpowiedz na każde moje pytanie,ja też tak pracowałem ale nie dawałem rady,wiem co to znaczy,z mojej strony wielki szacunek dla pani" Odpowiedziałam bardzo dziękuję,a starszy Pan się uśmiechnął. I wróciłam do tematu,ale zaraz przerwała mi starsza Pani," Basiu mam takie samo zdanie jak kolega" Odpowiedziałam bardzo dziękuję,ale musimy wrócić do tematu szkolenia:)
Takie słowa od zupełnie mi obcych ludzi,strasznie mnie budują i powodują,ze mam energię cały dzień... Taka praca uczy,życia,relacji z ludźmi i cierpliwości... Mija trzy dni i przychodzą nowi ludzie i tak w kółko... W mojej  głowie bije się mnóstwo odpowiedzi,na każde "nie" ja muszę mieć zawsze milion odpowiedzi.... Cieszę się,ze mogłam tam pracować,bo dzięki temu znam metody telemarketingu od podszewki,czym mogę się podzielić z innymi,aby nie dali się wkręcać ludziom,którzy do nich dzwonią z rożnymi propozycjami. PAMIĘTAJCIE!: Nawet jeśli wydaje Wam się,ze jest to super oferta,to zawsze tam jest haczyk....!!! Nie długo pojawią się nowe wpisy,więc zapraszam do śledzenia....:) 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz