poniedziałek, 6 czerwca 2011

Jaka jestem?

Kochani,wiem że wielu z Was nie może nadążyć za mną,za moimi pomysłami:)Jestem osobą bardzo spontaniczną,szczerą czasem aż do bólu... Nie wszystkim to pasuje,no cóż nie będę się zmieniać tylko dlatego,że komuś się nie podoba to jaka jestem. Potrafię grać i czasem nieźle mi to wychodzi,ale osoby które miały okażję poznać  mnie wiedzą jaka jestem naprawdę,więc przy nich nie mogę grać i bardzo dobrze,bo to strasznie męczy i z czasem staje się nudne. Cieszę się życiem,bo mam tylko jedno i chociaż czasem strasznie dostaje w kość od losu,to wiem,że jest to po coś, Abym wiedziała,że żyję,tak musi po prostu być. Niech tak będzie. Czy łatwo się poddaję? Nie,nie poddaję się. Walczę do ostatnich sił,a kiedy już ich nie mam, to i tak idę dalej aby móc powiedzieć dałam radę.Jestem silną osobą wbrew pozorom,mam silną psychikę,dlatego trudno mnie złamać,ale da się bo jestem człowiekiem,który popełnia mnóstwo błędów każdego dnia. Bywa też tak,że tracę wszystko,co zbudowałam,co było,po to abym mogła doznać czegoś zupełnie nowego...:) Ja jestem osobą,która ciągle szuka nowości. Czy mam dobre serce? Hmm,dla pewnych osób ,rzeczy jestem w stanie poświęcić wiele. Siebie też. Kurde przecież nie ubędzie mnie,a jeśli mam komuś pomóc to czemu nie... Siła,którą w sobie mam jest tak silna,ze może znieść wiele... Kocham pomagać innym,bo to daje mi niesamowitą siłę i satysfakcję,że zrobiłam coś dobrego dla kogoś... Uważam,że trochę przeszkód w życiu pokonałam. Nauczyłam się cierpliwości,mam trochę w sobie pokory i szczerze? NIE POTRZEBUJĘ WIĘCEJ. Mimo wszystko dużo rzeczy jeszcze muszę w sobie zmienić,bo mi po prostu przeszkadzają. Nie jestem osobą skromną,a skromnym osobom jest łatwiej w życiu...:) Ale skromność to nie dla mnie,bo ja jestem trochę wariatką i działam pod wpływem impulsu,nie zastanawiam się,czy kogoś zabolą moje słowa,których ja później żałuję.. To jest moja chyba największa wada,którą muszę jak najszybciej zmienić...No ale zycie uczy,o czym wszyscy wiemy nie od dziś....:)))).

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz