sobota, 11 czerwca 2011

Czego się boję najbardziej?

Kochani znowu trudny dla mnie temat:) Na pewno strasznie sie boję samotności i mam nadzieję,że do niej nie dojdzie...:) Nie chcę też przytyć i tego tego też się boję...Dostaję furii nawet jak przytyje kilogram i robię wszystko aby się go pozbyć jak najszybciej...:) Po prostu żle się czuję:)Już taka jestem,słyszę tylko stwierdzenie innych,że jestem głupia,ale nic na to nie poradzę,to oni tak twierdzą. Nie wyobrażam siebie grubej i zawsze patrzę na to co jem i ile jem... Od moich znajomych wielokrotnie słyszę: Baska jaka ty chuda jesteś....! Jestem chuda i dobrze mi z tym,gdybym się żle czuła w swoim ciele,to na pewno bym to zmieniła:)Ważne jest abym dobrze się czuła sama ze sobą,nie musi się to innym podobac:) Kto bardziej zadba o mnie,jesli sama tego nie zrobię? Nikt,bo nikt nie jest w stanie zadbać o mnie,tak jak ja o siebie:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz