poniedziałek, 6 czerwca 2011

Jakie mam plany ?

Kochani:)
Nie wiem,naprawdę nie wiem,ponieważ ja nie planuję jutra,przyszłości ani tez życia. Żyję chwilą i mam coraz mniej wolnego czasu,a moje życie przenika mi przez palce.... Niczego nie żałuje,bo wiem,ze to co w moim życiu miało miejsce,było po coś... Tutaj pewnie wielu z Was zada  sobie pytanie.Po co? Kochani po to,abym potrafiła pokonywać trudności jakie stawia przede mną życie każdego dnia,abym wiedziała,ze ludzie których spotkałam,spotykam po to,abym się od nich uczyła życia. Nie potrafię żyć bez ludzi,bo ja wtedy nie oddycham,muszę mieć ludzi wokół siebie,żeby żyć... Każdy człowiek ma , w sobie tyle ciepła i miłości,że żadna nie dobra moc nie jest w stanie go zabić,ponieważ miłość wytrzyma wszystko. Życzę każdemu z Was indywidualnie tego wszystkiego czego sobie sami życzycie,gdyż każdy z nas najlepiej wie,czego potrzebuje. Serdecznie pozdrawiam:-)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz