poniedziałek, 20 czerwca 2011

Inna kobieta!!!

Moi drodzy,ten post jest dla mnie szczególnie trudny,ponieważ dotyczy mnie bezpośrednio.
Musiało upłynąć bardzo dużo czasu,abym zrozumiała jaką mam w sobie wartość...
W moim życiu miały/mają miejsce różne wydarzenia/sytuacje. Każda z tych rzeczy pozostawiła po sobie ślad oraz wspomnienia.
Wszystkie te sytuacje miały ogromny na mnie wpływ,ale te wszystkie sytuacje zmieniły mnie i to bardzo... Dziś staram się spokojnie podchodzić do różnych sytuacji,te emocje które miały bardzo często miejsce,opadły. Dojrzałam,wydoroślałam i zmieniłam się...Mogę dziś powiedzieć,że jestem inną kobietą. Kobietą,która idzie przez życie do przodu,nie patrząc wstecz... Ważne jest tu i teraz! Wierzcie mi,ze ta kobieta ma w sobie wiarę,nadzieję oraz duże pokłady miłości,czego bardzo często nie okazuje innym...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz