niedziela, 13 listopada 2011

Zaufanie!!!

Kochani zaufanie dla mnie jest bardzo ważne. Trudno go zdobyć,ale łatwo stracić. Jeśli ja stracę do kogoś zaufanie to już drugi raz nie zaufam. Wtedy we mnie pojawia się dystans,lęk,niepewność,to wszystko jest takie nijakie. Jeśli mówię "bliscy" to znaczy,że im ufam.... Zaufanie nie jest czymś co się ma,ale jest tym czym obdarzam drugą osobę....Dlatego też jest tak ważne....Nikt nie traci u mnie zaufania bez powodu,nikogo nie przekreślam bez powodu i bardzo rzadko się to zdarza,ale życie jest życiem... I czasem nie można nic zrobić,czasem nawet jak bym chciała komuś zaufać drugi raz,to serce mówi NIE....Dlatego zanim coś zrobimy pomyślmy czy warto,aż tyle ryzykować...Czy warto wbijać nóż drugiej osobie? Przez zazdrość tracimy w czyichś oczach zaufanie i uznanie... A w moim sercu pozostaje żal,po policzku płynie łza,czysta...Wiem,że jest smutny ten post,ale nie jest to zależne ode mnie,czasem na to co dzieje się w naszym życiu nie mamy wpływu,ponieważ cierpienie samo przychodzi,a My musimy iść dalej.... Nie patrząc wstecz... Pozdrawiam

2 komentarze:

  1. Powiem tobie Basiu że zaufanie to jak dla mnie jest pierwsza i jedna z najwazniejszych cech , jeśli ktos nas zrani jak ty to wlasnie tam piszesz to strasznie ciezko jest zaufac widzisz ja tez mam jedno przezycie z tym zwiazane i ja juz tej osobie nie zaufam nigdy ona dobrze o tym wie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zaufanie jest jedną z najważniejszych rzeczy w życiu każdego człowieka. Bardzo trudno je zdobyć, a jeszcze łatwiej stracić. Ale najbardziej bolesne jest to, kiedy nie mają do siebie zaufania najbliższe osoby. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń