sobota, 5 listopada 2011

" I bym Ci nawet serduszko na rączkach złożyła gdyby miało Cię to tak w pełni do końca uszczęśliwić"

Kochani,kiedy usłyszałam te słowa,poczułam,że to jest szczere i bardzo prawdziwe. Powiedziała mi je moja Przyjaciółka Patrycja,dla takich chwil warto żyć. Nie ukrywam,że wzruszyły mnie te słowa,zawsze wzruszają takie słowa. Taką przyjaźń buduje się latami,a w tych latach zawarte jest wszystko. Takie słowa dziś bardzo rzadko się słyszy,a są bardzo ważne .I to jest własnie następna rzecz,która napędza we mnie siłę. "Jeżeli drugą osobę uczynisz ważną,specjalną,wyjątkową,kochaną-najprawdopodobniej ta osoba uczyni Ciebie ważnym,specjalnym,wyjątkowym,kochanym" Moi drodzy tak też jest z Przyjażnią. Ważne jest,aby w niej fundamentem była szczerość,lojalność oraz zaufanie. Zaufanie jest bardzo ważne,ale łatwo je stracić. Przyjażń czasami jest trudna,ponieważ trzeba pokonać wiele przeszkód po drodze,spotyka się z zazdrością u innych,jest wiele takich rzeczy,które po prostu trzeba przeżyć i pokonać i tutaj właśnie musi być prawdziwe zaufanie,gdyż bez niego nie przetrwa przyjaźń. To jedna osoba,która potrafi słuchać,nie musi nic mówić,wystarczy,że jest. Kochanie dziękuję że jesteś,dziękuję za dobre i złe dni. Taka jaka jesteś pozostań. Dziękuję.Kocham :*

2 komentarze:

  1. OJjj Basiek.. nawet nie wiesz jak mnie podbudowalas tym postem. . tzn mnie pod wzgleem naszej przyjazni.. Musimy sie malenka postarac o to zeby sie w nic nie mieszac.. bo doswiadczamy coraz to mocniejszych prob, ktore wplywaja mocno na psychike.. Musimy zaczac tego unikac.. Bardzo sie ciesze ze przetrwalysmy to i wierze mocno w to ze zadne sily juz nas nie rozdziela.. Musimy sie tylko o to postarac i ufac tylko sobie;* Kochamm i piekny ten post.. az mi sie lezka w oczku zakrecila.. wgl mega mi sie wcozraj z Toba pisalo.. mimo tego ze rozmowa byla prowadzona przez GG nie zapomne jej i zaliczam do tych wspanialych wspomnien o ktorych Ci mowilam;*** Kocham moocniutko!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziekuje Ci za to ze jestes:**!!

    OdpowiedzUsuń