piątek, 4 listopada 2011

UWAGA!!! KOCHANI!!! DROGA MONIKO SPEŁNIAM OBIETNICĘ!!!!

Moi drodzy dokładnie wczoraj napisała do mnie na nk,kobieta o imieniu Monika,ma 39 lat. obiecałam jej,że poruszę ten temat tutaj. Z przyjemnością to czynię. Kochani ta kobieta od urodzenia choruje na "MÓZGOWE PORAŻENIE DZIECIĘCE" w wyniku czego porusza się na wózku inwalidzkim. 10 miesięcy temu przeszła operacje przeszczepu nerki po przewlekłym zapaleniu kłębuszków nerkowych. Kochami miesięczny koszt terapii lekami immunosupresyjnymi wynosi 3.000.00złotych. Kwota ta jest refundowana do 2/3wysokości natomiast różnica 1 000.00 musi pokryć ze środków własnych. Jest Beneficjentką Fundacji "AVALON"tam też posiada własne konto o numerze 761 na który można przekazać 1%podatku,badz jakąkolwiek darowiznę na rzecz MONIKI.
NUMER KONTA DO DOBROWOLNYCH WPŁAT PRYWATNYCH CELEM WERYFIKACJI W BANKU:
18 1160 2202 0000 0001 3575 1689,TYTUŁEM PRZELEW NA LECZENIE MONIKI KĄCKIEJ.


"Jednocześnie że swej strony zapewniam,że przekazane przez Państwa środki będą wykorzystane zgodnie z przeznaczeniem i na pewno nie zostaną zmarnowane. Z góry bardzo serdecznie dziękuję za wszelką pomoc i wsparcie,które jest dla mnie naprawdę cenne. Zostawiam telefon kontaktowy :505-808-148Monika Kącka"

Droga Moniko ja ze swej strony życzę Ci wewnętrznej siły oraz wytrwałości,i idź do przodu z podniesioną głową... Serdecznie Cię pozdrawiam.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz