sobota, 5 listopada 2011

Być sobą!

Trudno jest dziś być sobą...Ponieważ ludzie oceniają na każdym kroku.
Być sobą to znaczy odnaleźć w sobie ludzką wrażliwość, życzliwość oraz pokłady miłości,czyli to co w nas jest ważne. Naturalność,która wypływa z naszego wnętrza powoduje,że nasze relacje z ludźmi stają się "prostolinijne",ale również stają się głębsze. Ponieważ ja kiedyś nie byłam sobą,więc dziś mówienie o tym nie jest dla mnie problemem,gdyż przeszłam przez to. Bycie sobą jest mega ważne. Człowiek,który jest sobą po prostu zna swoją wartość. Ja mam taki okres za sobą,kiedy nie byłam sobą, ponieważ zgubiłam siebie i grałam zupełnie inną osobę,ale podłożem tego są rożne powody,czasem są to wspomnienia,czasem miejsce z którego przyjechaliśmy i wstydzimy się go. I wtedy Pani X powiedziała mi " przestań grać, bądź sobą,sama w sobie jesteś doskonała" I tutaj pragnę podziękować Pani,ponieważ bardzo mi Pani pomogła,widziałam ogromną cierpliwość i zrozumienie za to bardzo,bardzo dziękuję. Musiałam dostać bardzo mocno w kość,aby wrócić do siebie. Kiedy masz taki okres Ty tego nie dostrzegasz w pełni, ponieważ to inni mówią,że nie jesteś sobą,to jest straszne i bardzo boli,bo ludzie nie chcą utrzymywać kontaktu z osobą, która jest sztuczna. Na szczęście już jestem sobą i jest mi bardzo dobrze z tym i mam wielką ulgę w środku,ze nareszcie jestem sobą. Życzę Wam kochani byście zawsze potrafili być sobą bez względu na wszystko. Serdecznie pozdrawiam:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz