czwartek, 13 marca 2014

Kobieta o wielkim sercu i pięknej duszy!

Kochani takie oto słowa,usłyszałam nie dawno. Adam bardzo dziękuję Ci za te słowa. Tak masz rację mało jest osób,którzy patrzą na wnętrze drugiego człowieka,bo większość patrzy na wygląd to znaczy że Ci ludzie są bardzo mali sami w sobie. Ktoś kto zna swoją wartośc nie będzie patrzeć na drugiego człowieka przez pryzmat wyglądu. Kobieta o wielkim sercu nie wiem czy o wielkom,ale cieszę się jesli moim przyjaciołom dobrze się dzieje,nie ma u mnie zazdrości i to jest piękne. Nigdy nie miałam czegoś takiego w sobie. Moi mówią do mnie często "Małpa" Bo to ja opiernicze,powiem co myśle i nie będę owijać w bawełnę,zrobię tak jak mi serce podpowiada mimo tego że inni będą mi mówić co Ty robisz,daj spokój, bo to ja powiem "Dziękuję że jesteś"przyznam się do błędu, kiedy trzeba stanę w obronie. Czasem pokażę drogę prawym sierpowym,czasem lewym jednak natal to ja Małpa! Ale moje serce zawsze jest dla Moich przyjaciół. Zawsze tam gdzie mogę pomóc. Kocham działać,to dla mnie dobra moc i dawka pozytywnej energii kiedy wiem,że komuś dałam małą iskierkę nadziei. Kobieta o pięknej duszy to już pozoatawiam Wam do oceny. Ja wiem jaka jestem i wiem co mam w sercu. Adam życzę Ci wspaniałych ludzi wokół Ciebie prawdziwych i takich którzy będą z Tobą. Z serdecznymi pozdrowieniami Basia:*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz