wtorek, 11 marca 2014

Jak dziś reaguje na ocenianie mnie przez innych ludzi?

Każdy z Nas każdego dnia jest oceniany przez kogoś, każdego dnia o kimś pisze prasa. Jak ja reaguje? NIE REAGUJE , ja wiem że jestem w zgodzie ze sobą a to co myślą inni to już ich problem. Mam pełną świadomość oceny innych,ale czy ja mam na to wpływ,czy ja to zmienię? Nie,więc jeśli nie mam na to wpływu to puszczam to wolno niech biegnie swoim czasem. Dziś jestem na takim etapie mojego życia że już wiem kto jest ze szczerości serca,a kto nie. Życie pokazało mi to nie raz,a dla mnie jest to najlepsza odpowiedź. Żeby kogoś trafnie ocenić trzeba go poznać i mieć dobrą intuicję. Nie można prawdziwie ocenić kogoś,kogo nie znamy,z kim nie rozmawiamy. Ja w ogólę nie lubię słowa "oceniać" . Niech ta notka będzie takim mały swiatlem w tunelu!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz