niedziela, 16 marca 2014

24 lata,jak się czujesz Basiu?

Kochani mamy tyle lat na ile się czujemy,a ja czuję się na 18. Czuję się dobrze wierzę,że przede mną dużo dobrych rzeczy,zdarzeń. To jest piękny czas,jestem wolna jak ptak,mogę żyć pełnią życia,nie muszę z niczego się tłumaczyć. Cieszyć i upajać się każdą chwilą,po prostu życiem i brać z niego to co najlepsze. Uczyć się nowych rzeczy,tańczyć,śmiać się,płakać. Taniec to moja miłość - wolność - świat - emocje - szczęście - wulkan dobrej energii. Taniec to coś co kocham i nic i nikt mi tego nie zabierze. Kiedy tańczę oddaje się mu w 100% ,jestem w najpiękniejszym miejscu. Taniec to coś czym będę zajmować się w przyszłości. Muzyka i taniec to rzeczy bez których trudno byłoby mi się obyć,ale gdybym musiała to dałabym radę. Jestem kobietą która ma 24 lat,pewne rzeczy,zdarzenia sytuacje ma za sobą,a inne przed sobą. Niczego nie planuje,żyję tu i teraz,cieszę się i doceniam to co mam. Nie zamieniłabym nawet na minutę mojego życia na inne bo wszystko czegoś mnie nauczyło,coś pokazało. Dziękuję Bogu za każdy dzień,za ludzi. Z dużym szacunkiem do każdego człowieka przesyłam moc pozytywnej energii :-))))

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz