wtorek, 8 maja 2012

Witam kochani:)

Nie było mnie tutaj trochę,nie miałam weny do pisania...:) Kochani u mnie cały czas coś się zmienia...pracuję,żyję i po kawałku układam swoje życie... 29.04.2012r,byłam na meczu gwiazd Obu Narodów Polska-Ukraina....który był transmitowany na żywo w TVP1.. Miałam tą możliwość być tam i wziąć ze sobą osoby....Polska przegrała,ale w tym meczu nie była wygrana ważna lecz dzieci...Ponieważ część pieniążków została przekazana na Dom Dziecka nr 1 w Warszawie oraz Dom Dziecka "Maliatko" w Kijowie. Piękny cel:) Często zapominamy,że ktoś obok Nas zupełnie niczemu i nikomu nie winien potrzebuje małej iskierki szczęścia. Cieszę się,że miałam taką możliwość i mogłam się też nią podzielić z innymi. Uwielbiam się dzielić:) Sprawia mi to dużo radości...:) Co więcej u mnie....Kochani dużo rzeczy zmienia się każdego dnia,każdy dzień jest inny i niepowtarzalny:) Cieszę się każdym dniem bez względu na to jaki on jest....:) Moi drodzy życzę Wam pozytywnego myślenia i wiary:) Serdecznie pozdrawiam:*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz